snorig guling åkte till bilverkstan


Jag kom precis hem ifrån meckar nissarna som nu hjälpt mej med bilen.
Det läckte ifrån bränsle slangen (tror jag det var )och två andra slangar var slitna. Så de byttes direkt.
Så nu behöver jag inte vara rädd för att bilen ska börja brinna.


Min lilla nisse:)


Förkyld idag med, det har varken blivit bättre eller sämre. Fast idag känner jag mej mer matt i kroppen.
Men jag fortsätter med min ingefära och nässpray. Och värktabletter i nödfall.
Klockan ett ska jag till jobbet. Vi har Mötestid idag men det är inställt pga att chefen har sem.
Så vi har bestämt att vi ska gå ner till Öster och ta en fika på Ringduvan :)
Att göra nått ihop utanför jobbet är viktigt och mycket trevlig.
Det blir snorungen och alla kärringar. HAHA.


Och när jag åkte ifrån bilverkstan så sprang jag in på bolaget och köpte en vinflaska för jag har äntligen fått ett nummer i vinlotteriet på jobbet.
Nu ska fanimej NR 4 börja vinna, annars vinner NR 4 aldrig.
Så med min extrema otur så ska det väl vända nån gång och ge mej lite TUR.
Tänk om jag skulle vinna 5 flaskor :) Håll tummarna för mej :)




En snorig puss ifrån gulingen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0