så här en lördag


Då var denna arbetsdag slut och jag är ledig fram till klockan två imorgon , vilket betyder att om jag vill och om jag orkar så kanske jag ska umgås med min vän flaskan ikväll.
Det beror sej på om det händer nått kul??
Eller om jag bara ska ta det lugnt för jag fick inte många timmars sömn i natt så jag känner mej skapligt shliiiten.
Antingen cola flaska eller vinflaskan?? Antingen stan eller landet??
Ja, det är sånt som märks.

Jag pratade med underbaraste sis idag. Åhh vad jag vill krama om henne och aldrig släppa henne.
Jag måste få träffa henne snart. Jag behöver henne och hon behöver nog mej.


Och till mina finaste vänner i Västervik:
Jag saknar er och älskar er.


Nu måste jag sätta fart så jag inte somnar på soffan.
Tror jag ska lägga mej en stund i solariet.





Kommentarer
Postat av: sandra

Saknar dej!

2010-03-21 @ 00:22:55
URL: http://sandralej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0