jag bjössar på den här


Jag är sjuk och kan inte rå för att jag ser så här jävla sliten ut.
Så är det bra. Jag tror inte att det finns någon som är så speciellt vacker vid en förkylning.
Man är blek, glansig i ögonen, röd och fnasig om snoken och ser allmänt ofräsch ut.
Undrar hur många meter snor papper jag har använt upp idag??


Nu ska jag få lite ork till att steka pannkakor.
Klockan 18.00 har vi tvättid så det ska jag orka med.
Annars väntar jag på att att nått bra program ska visas upp i rutan. Tv:n är inget att ha på dagarna.
Men Klockan 19.30 är det halv åtta hos mig
klockan 20.00 är det dating in the dark
och klockan 21.00 är det desperate housewives

Så den här dagen är inte så hemsk ändå.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja du ser rätt eländig ut:P Krya på daj! Kram

2010-03-23 @ 23:37:26
URL: http://sandralej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0