helg


Bye bye sunday.
Morning Monday.

Jag har haft en jätte bra helg.
I Lördags kom Jossan hit och vi testade lite nya bacardi smaker. Cranberry och Mango.
Cranberryn var inget för mej men mangon var riktgit god.
Vi hade bokat bord på Bolaget. Jag eller Linnéa hade aldrig vart där innan.
Men det är ett ställe jag vill rekomendera.
Ett mysigt ställe med väldigt god mat.
Jag och Jossan åt en jätte god och mör lammbiff med potatiskaka och Linnéa åt en oxfilé med pommes.
Fy tusan så gott det var.
Efter middagen var det tänkt att vi skulle till Gute men vi ångrade oss och gick till Masters. Haha Jag vet att alla gammlingar går dit, men vi ville sitta och dricka och kunna snacka med varandra. Och det kan man där.
Det blev några äppelfluff och om ni aldrig har druckit det GÖR DET. Den godaste drinken.
Men det kan lätt bli för mycket av det goda hehe.
När vi egentligen skulle gå hem så gjorde vi inte det utan vi gick till Bistro, där jag inte vart på väldigt länge för senast jag var där så var det bara muppar där inne.
Men i Lördags var det jätte kul. Det var tre jätte grymma killar där som vi dansade med.
En utav dom dansade Mallan med jätte mycket och de var skit duktiga :)
Vi var helt impade på dom för dom kunde verkligen dansa.

Påvägen hem så träffade vi Malins nya framor. haha. Mallan du är så rolig.
Går fram till en helt främmande människa och börjar kalla henne farmor och hon spelar med.
Hon ska tom baka bullar till Malla för det är sånt farmor gör. haha.

Igår hade vi en lååång sovmorgon.
Det var längesen jag hade en sån bakfylla. Det brukar annars gå över när man komit upp och tatt en alvedon, fått lite frisk luft men igår höll bakfyllan i tills jag gick och lade mej.
Men jag hade en skön bakfylla. Jag mådde ganska så bra. Lite smått full. Härligt ;)


Den här veckan innehåller mycket jobb, långa dagar.
Så nu måste jag fixa till mej och göra några saker innan jag börjar jobba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0