gårdagen


Jag har mått lite dåligt nu i några dagar och har ärligt trott att det har vart nått allvarligt fel med mej.
Jag har känt mej yr, jag har mått illa och haft ont i magen och ryggen. Har gått och väntat på att mensen ska komma och igår eftermiddag kom den.
Då fick jag Riktiga mensvärkar och som vanligt mådde jag SKIT.
Jag hade precis avnjutigt super goda hemmagjorda köttbullar och till efterrätt mumsade jag i mej en mega stor muffins.
Men det fick jag inte behålla länge i min mage.

Så nu får det vara slut på det här lidandet. Jag står inte ut.
Visst, det är bara en dag i månaden men den dagen är den värsta dagen i månaden.
Jag vill inte må så här längre.
Men på Tisdag ska jag till dr uggerud och han ska fanimej hjälpa mej, på nått sätt.
Jag ska inte ge mej denna gång. Har försökt få hjälp sen jag var 14 år. Nu ska jag få riktig hjälp.


Om det inte finns nånting att göra åt det. Så va fan gör mej med barn då.

Vad ska jag göra då??









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0