Branäs

Nu är vi här i branäs. Jag visste inte vart det låg innan vi åkte hit, men nu vet jag att vi är i värmland:) igår kväll kom vi hit efter elva timmars båt och bil resa. Det kändes i både rumpa och huvud kan jag tala om. Och idag har vi vart ute i backarna och åkt. Första backen vi åkte i var inte rolig för en nybörjare.den var jätte brant och läskig:) men efter några åk i björnbacken (barnbacken) fick man in tekniken litegrann. Men Jag är verkligen sämst på att böja på knäna,då går det inte så värst bra. Undrar om det är därför jag har Så grymt ont i mina knä? Vi får hoppas det går över tills i morgon så jag kan fortsätta med att försöka bli ett proffs;)Ikväll har vi bastat och druckit jäger, fint det:) nu blir det film. Puss på er. Förresten. Förlåt för mina stavfel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0