bra dag

I morse gick vi upp tidigt för att kunna sätta oss vid datan och få tag på biljetter till Lady Gagas konsert.
Vi satt seriöst en halvtimme, minst och köade. Vi trodde det var kört och att vi inte skulle få några biljetter.
MEN DET FICK VI :) Woohooo och det ska vi fira med bubbel ikväll :)
Gud vad kul det ska bli. Vilken häftig upplevelse. Jag tror inte det blir en vanlig konsert, utan det blir säkert en helknasig och flummig konsert. Hallå Lady gaga ska ju stå på scene!!
På Första konserten som är på fredagen den 7 maj ska hon ha 25 klädombyten.
På Lördagen den 8 Maj när vi ska gå så ska hon ha 15 klädombyten. Helt galet :) Kul ska det bli.
Nu har man nått att se fram mot.


Idag har vi tagit en shopping runda och jag fick med mej de här hem. En blommig puffärms topp och en tunika.
Inget jag hittade igår på nätet kom med mej hem. Det enda som fanns i butikerna var den prickiga cardigan.
Men det blev de här istället.



Har hunnit med en fika med Tessan och Liam på Ringduvan. Mys.


Sen har vi vart ute i Västindien hos Linnea och Mattias och deras söta lilla töjs Tilde:)

Här är hon 7 dagar gammal. Så liten och såå söt :)


Nu ska jag dricka vin hela kvällen lång.
Skål :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0