frajdej to today



Ja fredagens start var väl inte den bästa. Men på kvällen blev det lite partaj.
Vi spelade lite kortspel, ölspelet och " jag har aldrig". Två spel som jag egentligen inte ska delta i.
För det slutar oftast med att jag blir kalas full.
Men kul äre :)

Sen gick vi på Munken och där var det riktigt russin disco, som min lilla mami brukar kalla det.
På Gute var det drag. Dit skulle vi i stället. Men vem har lust att betala två inträden??
Naj. Men nu vet vi det tills nästa gång.
Förresten, så berätta min arbetskamrat idag att de som är över 40 år kommer in gratis på Munken. Inte så konstigt att det bara var 40 plusare ute i fredags då.


Maries tuffa Tommy körberg brillor skickades runt:)


I Lördags åkte vi till mitt favorit ställe, Boge.
Vi firade kunga bröllopet HELA dagen :)
Det var så vackert. Åhh så fint det var :)
Och vilken mysig dag det blev med mycket vin:)




Stannade där ute tills igår.

Och igår fick jag så ont i mellangärdet. Magkatarr.
Hade en tablett hemma som jag tog, hjälpte inte.
Åkte och köpte pepcid idag efter jobbet och tugga i mej. Men det har inte släppt ännu.
Himla jobbigt är det.
Det jag behöver nu är semester känner jag. Men jag får stå ut i 3 veckor till.



Fick hem tunikan och linnet i från H&M idag.
Tunikan var inte alls som jag hade tänkt mej, så var den för stor oxå. Den skickas tillbax.
Linnet trodde jag var en kort modell. Men det var långt. Inte heller alls som jag hade tänkt mej.
Men jag kanske behåller det ändå. Vi får se.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0