sommar?

Hallå.. Vart har sommaren tagit vägen egentligen??
Så här ska inte sommaren vara. Den ska inte vara kall eller dimmig.
Regn tillhör en svensk sommar, men för sjutton inte regn varje dag.
Vi har haft en kall, lång och snöig vinter. Vi har inte fått någon vår.
Och vi får säkert ingen riktig sommar heller.


Jag har inte ens tagit mitt första bad!!! Och idag är de den 11 Juni!!

Sommar. Sommar. Sommar. Jag vill ha sommar, värme, sol och bad och ge ma nuuuu!!



I helgen blir det jobb för min del. Men i morgon kväll ska vi servera på ett bröllop.
Jag hoppas inte att man klantar till sig allså. Jag som är så himla klantig och klumpig.
Men jag ska verkligen skärpa till mej.





Jag håller tummarna för dej L. Jag vet att du fixar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0