Nu håller internet på att jävlas med mej, som vanligt.....

hello hello helloooo :)

Nu håller internet på att jävlas med mej, som vanligt. Det är segt och långsamt. Jag blir gaaalen.
Men ska snart stänga av dumburken. Måste skriva några rader först.



Ska alldeles strax åka hem till min vän M. Vi hade tänkt oss att åka ut på golfbanan och slå några bollar.
Om nu vädret tillåtert. Ser ju en glutta sol sticka fram, men blåser som vanligt här på öjn.
M and T har ju golfkittet hemma, kan ju inte säga att de är riktiga golfare, men de har varsin väska med allt som de behöver. Så det är perfekt för mej som kanske ska satsa på att bli golfare. Får lite gratis lektioner av dom.
Kanske blir den nästa Annika Sörenstam. Vi får se, vi får se.
Annars hittar vi på nått annat mysigt. En fika mayby, återstår att se.
Och ikväll kommer de hem några glade och trevlige bruttor hit. Kanske grabbar oxå? Ingen koll direkt.
Men vi tänkte parta loss lite. Och göra stan. Munken eller Gute?


Jag är peppad och på mycket gott humör idag.
Så jag ser fram emot den här dagen, kvällen och helgen.

Hoppas den blir bra och rolig, Det blir vad man gör det till :)


Trevlig helg säger jag då.

Ciaaaaoo ciiiiaaaooo:)


Tyvärr går det inte att ladda upp bilder pga min dator.. GRRRRR.

Men ni får nöja er med några rader text :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0