fyyyy fan vad sviken jag känner mej

Känner mej så ledsen och sviken.

Jag finns lixom inte längre.

Kanske kunde fått en förklaring. Men inte det.

Jag känner mej som luft.





:(


Idag har jag jobbat hela dan.

Nu latar jag mej i soffan. Har lagt in kort på syskonskaran och ifrån Robins student på Fjant book.

Ni skulle ha sett mej igår. Internet reta gallfeber på mej så jag blev helt galen.
Jag slog på datan och grät.

Jag drog mej i håret och var SKIT förbannad. Haha. Så arg för att jag inte kunde lägga in korten???

PMS? JAPP.  And i dont like it.


Men idag är jag glad. Fast jag fått jobba över och inte fått någon rast eller nån mat på hela dagen.
Mitt humör är som en berg och dalbana:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0