5069 steg på 3,4 km

Nu har jag och G ( såklart) tagit oss runt ringmuren som är 3,4 km på nästan en timme.
Jag tog 5069 steg. Gizmo tog dubbelt så många :)

Fan va skönt det känns nu efteråt.
Både jag och hunden har fått motion.
Det är en sak som är bra med att ha hund. Man måste ut och röra på sig.
Spelar ingen roll om de är små eller stora.

En liten hund måste ha lika mycket motion som en stor hund.
Min Gizmo han blir nästan aldrig trött. Han älskar att vara ute, och gå långt.
Annars blir han en riktig pain in the ass, de är dom dagarna jag inte vill ha han.
Men det beror ju på ägaren såklart.

vissa dagar orkar man inte gå långpromenader och det märks på hunden.


Se här vilken söt kille jag har. Han är så fin och har så fina muskler. ( Se bara på ben musklerna )
Han är absolut inte tjock som en del tycker. Han är muskulös.
Har fin kropp. Är inte för spinkig som vissa är och är absolut inte tjock som vissa.


Gulle gulle Giz


Haha. JA jag är lite larvig med den där hunden.
Men han är ju min lille snutt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0