2010.06.10

Jag är verkligen latare än latast idag.
Har haft en härlig sovmorgon och nu sitter jag i soffan och känner sånt mys i mej :)
Och eftersom vädret inte är någe vidare så har jag inget dåligt samvete.


Ikväll ska jag springa vårruset. jag ska vinna hela skiten. Haha.. Nä, nu skojja jag lite. Jag ska inte springa, utan jag ska gå.
När jag var liten och hade titeln som "spring - stina " då sprang jag och vann t.om över mamma.
Men nu blir man ju äldre och orkar inte lika mycket som man gjorde då ;) Man får ju tänka på sin kropp lixom.
Jag är ju med i vårruset just bara för picknick korgen. MAAAAAT.


Åhh jag skrev lite med min kusin sofii förut. Gud vad jag saknar henne och de andra kussarna.
Jag är så sugen på att åka upp till dom i Öret i sommar när jag har sem.
Men jag vill oxå åka till E-tuna och Gbg. Sen till Vika, om det finns boende.
Jag ska verkligen inte bara vara på öjn i sommar.
Men vi får se hur mycket man hinner med på två veckor. Kanske kussarna kan komma hit oxå :)??

JAG SAKNAR ER MINA BÄSTA

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0