visby-ohamn-vvik-lkpg

(lkpg = Linköping)

I Onsdags morse åkte jag till Sverige, all by my self.
Och att åka själv så där, tycker jag inte är så värst roligt. Och denna gång så tog jag inte med min bil, för han kan man inte alltid lita på, kanske vägrar att starta på motorvägen lixom, skulle inte va så kul.
Så när jag kom till O-hamn så fick ju jag sitta och häcka vid deras busstation och där var det ju dött.
Förutom att Tess ifrån Alcazar hängde med från visby till ohamn.
Så henne satt jag ju och glodde på, hade jag nått att göra.
Sen väl framme i Västervik, kära västervik :) Träffa mina underbart fina vänner och tjattra.
På kvällen kom Ida till Stan och blev min rumskamrat.

I Torsdags gjorde jag och Ida en liten roadtrip. Vi åkte till Linköping för att hälsa på min farmor som jag inte träffat på minst 4 år.
Det var lite smått jobbigt för att hon förändrats så mycket. Har blivit mycket dement och gått ner i vikt, så hon var inte sig lik. Jag blev lite rädd för henne för att hon såg lite läskig ut.
Men hon blev jätte glad över att se mej och Ida och det känns ju bra att hon kände igen oss. Hon hade en bra dag.
Efter det besöket åkte vi till Ikano huset för mat och lite lite shopping.
Och sen hem igen. Vi hade skit kul jag och Ida :) Det måste göras om igen.

Mickans bil som vi fick låna


Me and Ajda



Stina med Farmor

Jag glömde ju ta kort på mina tjejor ju :(

Igår umgicks jag med härliga tjejer, fika , fika och fika :)
Plus en massa mer. Det blir intensivt när man är iväg så där och hälsar på. Man är ju aldrig uttråkad lixom.

Now, back home again. Ikväll ska vi grilla, en massa gott. Lax, spett och sallad blirre.
Och det bästa av allt, Rosé med fanta faktiskt. Jag gillar ju inte att blanda ut , tycker det är lite för klenisar ;)
Men nu de senaste gångerna jag druckit rosé så har jag blitt så in i helsike full och bakfull, och det vill jag inte bli.
Så det blir blandning idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0