jag har semester :)

Fy Fan, allt som jag skrev försvann. Fan va jobbigt.
Men lite uppdatering måste ni ju få, för jag är dålig på att häcka vid datorn,
nu när jag har SEMESTER och tillbringar inte mycket tid framför datorn :)

Bara en massa sol och bad står på dagrutinerna.
I måndags hjälpte vi mamma med att måla hennes friggebod, passade på att få lite färg genom att bara ha bikini på sig ( man ska ta vara på alla de fina dagarna)
I Tisdags badade vi i Åminne och på kvällen åkte vi ut till Fårö och underbara Sudersand där vi campade i Husbil :)
På kvällen gick vi på kareoke och avslutade med mys nere på stranden.
I går var jag L, M och T på Tofta och badade.
Och efter bad så drog jag till Johanna, världens bästa frisör som är på visit på ön.
Hon jobbar ju i Sthlm och hyr en stol på en salong denna vecka och några dar nästa vecka.

Hon fick göra vad hon ville med mitt hår, la i några slingor plus toning.
Sen klippte hon luggen som alla på söder i Sthlm har. Haha. Fjantigt va?

Men jag är nöjd, jävligt nöjd, känns fräscht som faaaen :)
Efter mer än två timmar i frissa stolen så ringde mamms och berätta att min barndomsväns mamma med sällis var här på ön och ville så gärna träffa mej så jag och Linnéa hänkade på till Munken för att käka.
Jag åt en underbar god fisk och skaldjursgryta som jag varmt kan rekommendera.

Idag har det inte blivit nån solning alls för min del. Har haft lite hemma göra, som tvätt och sånt.
Träffade Mathilda en sväng och drog en runda på stan
( inget att rekommendera i denna värme ) Gaaaash:)

Och det enda jag kom hem med var ett par cykelbyxor???!!
Det finns ingenting i affärena nu, skit tråkigt.

Fast iof så hittade jag två klänningar och en kofta , men då kom snålheten in.
Visst, det finns kläder men jag var ju egentligen ute efter ett par jeans shorts och ett par cykelbyxor. Men det finns inga jeansshorts nånstans :(


Fast imorron tar vi båten till fastalandet och hoppas på att man hittar nått där uppe.


Så hare så bra alla semesterfirare och ni som jobbar :)

Kramar och massa kärlek




 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0