tjooheeej


Jag har haft en sån skön helg.
I lördags packade vi in Tessan och Liam i bilen och åkte till Tofta.
Solade och badade. Jag tog mitt första dopp i havet.
Vi hade en jätte mysig dag där ute. Men vi brände oss och såg ut som kräftor. Mindre bra.
Att man aldrig kan lära sig att man ska smörja in sig. Och speciellt när det är en sån värme, för i Lördags var det ju verkligen medelhavs värme.
Men nu har jag lärt sig en läxa och tänker smörja in mej nästa gång.

På kvällen grillade vi och spelade kubb.
Sen en taxi ner till Munken. Det var as mycket folk, man kom knappt fram och folk vägrade flytta på sej.
Det är lite tråkigt. Långa köer överallt och det är för mycket folk.
Men nu blir det nog ingen utgång på ett tag.



Igår var det en skön dag. Bara slappade, gjorde lite hemmagöra.
Gick en promenad till Ems för att hämta bilen och äta glass med henne.
Och hyrde film.



Dåligt slut. Inte som indrivaren. Den gilla jag.

 

Nää, vilket skit.
Är besviken, trodde den var mycket bättre än så.

 

 

Har ej sett.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0