Regn regn och åter regn.


Fy satan i gatan vilket väder vi har hörrni.
Burrr.
Men bönderna är nog överlyckliga över detta. Tror inte stockholmarna uppskattart.
Fast vi har haft jätte fina dagar, så vad gör det om det regnar i två dar?
För imorron och resten av min semester ska det bli lika soligt och varmt som det har vart, har jag bestämt :)

Annars då?
Jo, i förrgår så blev jag stucken av en jävla geting jävel. Och vad jag skrek. Haha.
Jag hade cykelbyxor på mej och trodde getingen hade tagit sig in under dom. ( för jag blev stucken i baklåret)
Men den måste ha stuckit mej utanpå. Jag blev så rädd så jag började gråta :)
Efter typ två timmar så får Gizmo syn på en fågel som han förstås började jaga.
Och blev stucken han me när han sprang förbi busken med getingboet i.
Han skrek som en stucken gris, stackarn :( Och var helt däckad resten av dagen.
Och jag är fortfarande svullen på mitt ben. Har lagt sig lite, men det är fortfarande varmt och det kliar så in i norden. Kan inte låta bli det.
Linnéas mamma blev så orolig igår och hade dåligt samvete för att vi inte hade ringt sjukvårdsupplysningen, men jag mår ju fint juh :)

Annars då ?? ;)

Jo det är toppen. Jag älskar att ha semester.
Det är full fart varje dag. Stranden när vädret tillåter det.
Kanske lite väl mycket alkohol, om man ska klaga på nått :)
Har man semester så har man, det ska lixom kännas.

Ikväll ska vi hem till Mathilda på lite ferre.

Ajjööken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0