luvli luvli



Idag gick jag hem ifrån jobbet med ett stort leende för att jag får vara ledig i två dagar.
ska bli såå skönt. I morgon ska jag ligga och steka i solen.
De har ju lovat 30 graders värme så jävlar vad jag ska njuta.


Gino med färska hallon, blåbär och jordgubbar. mums. vad jag älskart


Jag och linnéa sitter hemma och har ätit jätte god mat.
Vi hade tänkt att ha en hemmakväll, vilket vi inte har haft på jätte länge.
Kommer inte ihåg senast jag var hemma en hel kväll och bara tog det lugnt.
Men vi får se vad som händer.
Dricker lite vin nu och då vet man ju aldrig vad man ger sej ut på:)

I morgon kväll blir det grill och kubb hemma hos skrållisen :)
Det ska bli skööj.

Nu måste jag vara lite social.

Pöss på er


 

 

Plingelingan:) Här kommer mina trosor

De här söta små trosorna köpte jag på Lindex. Inte så värst sköna men jag var tvungen att ha dom:)
Inte kan man väl motstå dessa :P ??





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0