2 as jobbiga dagar men oxå 2 as mysiga dagar


Nu börjar jag känna mig lite piggare.
Jag har ingen feber, men är täppt i snoken och har en jobbig hosta ( låter som jag rökt i hundra år) och så låter jag som en hes gubbe.
Kanske skulle ha stannat hemma i kväll ifrån jobbet men jag tänker så här, Nu har jag bara helgen kvar och sen är jag ledig i tre hela veckor. Jag måste ju stå ut , va. 
Och så vill jag ju inte förlora en massa pengar på att vara hemma.
Men jag fortsätter med piller och starka halstabletter, som man tydligen bara får ta tre av om dan.
Men jag suger nog i mej minst 10 :)

Men de här två dagarna har inte bara vart hemska. Dom var vart Hemskt mysiga och braiga oxå.
I Torsdag fyllde Linnéa 24 år. Lika mycket kärring som jag nu :D känns jävligt bra ;)
Började dagen med att gå på stan. Köpte lite till mej och lite till henne:)
Sen käkade vi lunch på södertorgs krog. Har ju inte vart lika matvrak de här dagarna än annars, ingen aptit lixom.
Men man måste ju äta.
Efter en mysig lunch, gick vi hem och fixade med jordgubstårtorna, Mums.
Och sen kom gästerna, en efter en. Allså Linnéa familj och min.
På kvällen gick vi på Bur och såg på OLA SVENSSON.
haha och det var faktiskt Anna som ville gå dit, så det var inte vi som ville det. Men det var ju inget fel på han nej. Himla bra drag var det.
Och Annas kompisar var ju så sköna. Haha. Hel galna:)
Jag hade kul, trots mina febertoppar och svettningar.
När vi kom ut ifrån Bur så var jag helt dyngsur i håret. FREEEESCHT;)


I dag har vi legat och stekt på Kallis. Tyvärr blev det inte många timmar för mej, jag har ju jobbat.
Men Linnéa och Leo gick på After beach.
Så dom har tydligen haft det skit bra.


I morgon blir det jobb på dan.
När jag har slutat så ska vi gå på mammas vernissage och på kvällen ska det spelas lite kubb och dricka nått gott, kanske ;)

Kommentarer
Postat av: Hannaaaaa

Tajt bajja =)

2010-07-11 @ 21:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0