vinterkräk sjukan



Vinterkräk sjukan vandrar nu omkring. Den sprider sej fort.
Jag vill inte blir sjuk. Det räcker med en "spy dag" i månaden.
Men som sagt den sprider sej fort så man vet aldrig. Min bästa vän just nu är iaf handspriten.



Fy vilken omysig bild :s



Nu har de fört ett sjuhelvetes liv i två dagar i lägenheten under oss.
Dom renoverar badrummet. Jag som trodde dom skulle vara tysta nu och sluta med det där borrandet.
Men nu börjar oväsendet igen. Suck.
Ska man aldrig få lugn och ro??
Verkar inte så.


Jag kikade på mina mob bilder (händer inte så ofta )
Och där ibland många hemska kort fanns detta.
En får väl skämmas. Om jag såg ut så här innan tolvslaget, hur såg jag då ut efter??






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0