vad önskar du dej när du fyller år?




Haha jag är som ett litet barn. Linnéa undra vad jag önskar mej när jag fyller år, om 17 dagar idag faktiskt :)
Jag önskar mej faktiskt inget speciellt. Jo jag önskar mej en bil såklart och såna här dyra saker men det vill jag köpa själv, nån gång när jag blir rik ;)
Var inne på ett sånt där halssmycke. Men då vill jag ha mitt namn på och ett hjärta under eller en krona men jag tycker det är lite för dyrt. Jag fyller jag faktiskt bara 24 år.

http://www.alskadebarn.se/Hangen.htm

Annars kanske jag ska önska mej en velourdress ifrån Nelly.
Nee jag vet inte. Beslutångest!
Vad vill jag ha??

Av mammsen ska jag få kläder eller jag ska beställa eller hitta nått så får hon betala :)
Det är ingen idé att låta henne gå och köpa nått, för då blir det nått som jag inte vill ha :)
Men mamma, om du läser detta så bli inte ledsen, du är ju så bra på en masssa andra saker :)



Jay Sean - down. Älskar den


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0