Dan innan min dag :)


Fy Farao vilket snöoväder det har vart idag da.
Alla postisar har fått order om att inte köra ut nån post idag och det förstår jag.
För jag har minsann fastnat idag jag.
Var hemma hos Gizmo på min rast så jag körde in på vår oskottade parkering och parkerade min lille Nisse.
När jag skulle åka tillbaka till jobbet så backade jag ut, sen satt jag fast.
Och jag som är så himla känslig, började gråta. Haha.
Jag var så arg för att dom inte hade plogat på vår parkering.
Hallå klockan var elva halv tolv på dagen lixom?!!
Så jag sprang för att få hjälp av vaktmästaren. Men han var så långsam så när jag hade satte mej i bilen kom det två grabbar som frågade om jag ville ha hjälp. JA TACK svarade jag.
Och dom puttade på och till slut kunde jag rulla iväg i min lilla Nisse.
Vilka shyssta grabbar va?

Men alltså, jag tycker det är skit dåligt att dom inte har plogat på parkeringen. Det är ju ett måste tycker jag.
Jag har vart så irriterad hela dagen idag pga det, men nu när jag har fått mitt glas vin så orkar jag inte bry mej.
Jag vill bara njuta:) Har längtat hela dagen efter det här vinet.

Efter jobbet åkte jag och Linnéa iväg och handlade en massa saker till morgondagen.
Så nu har jag precis slängt in pajerna i ugnen.
I morgon fixar jag tårtan. Och det blir ju självklart en prinsesstårta.
Var på MAXI idag och hittade choklad bokstäver och siffror.
Lite roligare och godare än sånt där gelé som man ska kladda omkring med.





Har fått lite presenter av Linnéa idag för hon ska till frissan imorgon bitti och sen ska vi på stan så då tog vi det idag istället.
Jag fick ett par Nike skor som jag så gärna ville ha, en vas med tulipaner i. Jag älskar tulipaner.
Är jätte glad för dom presenterna. Jag känner mej som ett litet barn. Haha
Sms:a till mamma förut och frågade om hon kunde ringa till mig i morgon bitti och sjunga "ja må hon leva" för Linnéa vill inte sjunga. Och jag är ju så van vid att nån sjunger för mej på morgonen.
" Det ska vara som det alltid har varit " ;)






Finn ett fel :)



 

 

 

um um ummmmbaaala








Voila. Det blev en Tacopaj och en paj med fetaost, oliver och soltorkade tomater.




Kommentarer
Postat av: Hanna U

Jag gillar din blogg och läser den varje dag och vill därför utse dig till en av mina Kreativ Blogger Award :) Blogga vidare sötnöt!

2010-01-29 @ 18:53:20
URL: http://haud.bubbleroom.se/
Postat av: Hanna U

Som du kan se på min blogg såklart :)

2010-01-29 @ 18:56:54
URL: http://haud.bubbleroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0