Utan min klocka





Den här väckarklockan är en av de bäste uppfinningarna.
När du vaknar mitt i natten behöver du inte sträcka dej efter mobilen, öppna ögonen och bli helt bländad och klarvaken av mobilljuset.
Istället shisar du lite med ögonen, tittar upp i taket och kommer på : aha , yes, jag kan sova några timmar till.
ZZzzz.. Snark. Så somnar du om fort igen.
När den inte fungerar som den nu inte gjort för mej i en veckas tid så får man inte den här sköna sömnen som man får annars.
Annars sover jag så himla skönt om nätterna. Jag sover som en stock och med den här digital klockan i taket behöver jag inte vara orolig för att försova mej.
En Super duper bra grej.


Jag är ju en äkta snokare. Ja, det är jag minsann och jag var inne och snokade på en tjejs jätte roliga och fina blogg. Hon har vart inne på min blogg och kommenterat nått inlägg.
Iaf, jag var inne och snokade för några dar sen och hittade den här:



En alarmklocka i papper :) En sån vill jag haaa. Förstå vilken bra pryl


Kommentarer
Postat av: Saadet

Hej, roligt att du gillar bloggen :) Vet tyvärr inte vart man kan köpa den..men visst är den cool hehe. Kraaaam

2010-01-22 @ 18:43:15
URL: http://saadet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja den är kul att läsa :) Men vad synd, skit bra pryl :) Kram

2010-01-22 @ 21:36:25
URL: http://stinanasstromp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0