tjejproblem


I natt vaknade jag klockan fyra av den här Jävla mensvärken.
Uscha. Jag har bara sovit små stunder inatt. Har fortfarande ont i magen och mår lite illa.
Trodde först att jag hade fått vinterkräksjukan oxå. Eftersom den går nu.
Men det tror jag inte jag har och glad är jag för det. Det får räcka med "bara" mensen.
Nu måste jag verkligen göra nått åt det här. Jag kan inte vara hemma och förlora pengar en gång i månaden pga mensen. Det känns skit faktiskt.
Nu ska jag höra av mej till nån som kan hjälpa mej, inte en vanlig doktor som skriver ut lite värktabletter och tabletter mot illamående. Det hjälper ju inte! Då får jag väl hellre gå på morfin liknande och ligga deckad istället för att må så här dåligt.
Ska nu värma värmekudden och lägga mej ner och se en film. Jag vill må BRA!!


Det är synd om oss tjejer som har det så här förjävligt :(



Jag kanske bloggar lite sen, när jag mår bättre , om jag mår bättre.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0