The voice



Haha har ni hört den här låten? Har ni sett den här musikvideon? Haha fy fan vilket skämt.
Och folk tycker att den är bra??




Jag har suttit och sett på The voice hela morgonen och fan vilket bra program det är.
På morgonen måste jag sitta en bra stund för att piggna till lite. Jag kan lixom intre stressa.
Jag hatar stress, det gör mej GALEN. Nog om stress på jobbet lixom.
Det jag skulle komma till är att det är så skönt att slå på kanal5 , se the voice och dricka kaffi.
Sen är jag pigg.
Haha. Det finns ett sånt roligt klipp ifrån morgonens program.
Det är en tjej som har skickat in en gosedjurs haj som hon har fått av ett ex,
Men varje gång hon såg den där hajen så tänkte hon på han som vart otrogen på henne.
Så då skickade hon in den hajen till The voice och skrev att dom fick göra vad dom ville med den, bara hon blev av med den.
Vet ni vad dom gjorde? Dom la hajen i en mixer. Haha






Idag är det ju den stora dagen för alla kommun arbetare. Lönedagen. Jiiippii.
Men jag ska INTE shoppa idag. Fast jag så gärna vill men ska hålla lite i pengarna.
Alla räkningar är betalda och jag har lagt in pengar på ett spar konto oxå.
Mina "fickpengar" ska jag hålla lite i, iaf tills på fredag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0