nyttig nytta


Idag har jag gjort lite nytta. Jag och Pärlan drog till Willys och storhandlade.
Det ekade i kylskåpet förut men nu har jag fyllt det.

Har oxå vart och solat. Men det var inte lika skönt i dag som det brukar vara.
Jag kunde inte slappna av. Jag låg och tänkte på malignt melanom och om glaset i solariumet skulle gå sönder. Va fan gör man? Brinner man upp då?
Jaa ni.. sånt ligger och oroar mej för.

Om man kanske ska hoppa i badet och försöka bli lite ren.
Ska träffa min mams sen, vi ska gå på stan och jag ska få PEKA på vad jag vill ha i födelsedagspresent :)
Jag hoppas att jag hitta mycket fina klädesplagg. Det var sååå längesen jag handlade kläder. Så jag behöver verkligen nått nytt och snyggt.


Seeee yaaaa


Kommentarer
Postat av: Linda Jonsson

hallå Stina! Vilken fin blogg du har =)Hoppas allt är bra med er?! Hälsa Linnéa! Kraam

2010-01-25 @ 13:41:52
Postat av: Stina

Hallå :) Det var inte igår du. Tack så mycket, har inte du kvar din blogg då? Allt är bra med oss:) hur är det med dej? Vart håller du hus? :) Kram

2010-01-25 @ 13:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0