Hurtebullar



Vi har vart jätte duktiga idag och tagit oss runt ringmuren.
Det tog nästan en timme att gå runt, då gick vi lite innan för muren me för jag var "tvungen" att kika lite i skyltfönstrerna :)
Gud , vad skönt det känns nu efteråt. Jag har så ont i benen, redan. haha. Jag är ju så otränad. Det är ju pinsamt :)
Men vad blir man då om man inte har tränat på hur längesen som helst??
Så nu jäklar ska jag börja träna min kropp så jag kan visa mej i bikini i sommar.
Och eftersom vi får en friskvårds peng genom jobbet så ska jag ju självklart utnyttja det.
Det är ju iaf 1200:- / året.
Och vet ni vad jag ska börja testa på då? Vattengympa!! Haha. Jag och alla tanter i bassängen. haha.
Nää då, jag tror det är jätte skönt och nyttigt för kroppen. Man kan alltid testa det.





Har precis sett klart på Made in Sweden.
Det är ett program som vi ska följa. Dom är ju för sköna, Andreas, Anders och Laila.
Speciellt Anders i sin lilla rutiga pyjamas :)





I morgon ska vi på Maries 25 års KALAS :)

Kommentarer
Postat av: jenny

Vattengympa e jättebra träning Stina :) Hoppas allt är bra med dig! Pusss

2010-01-15 @ 11:35:08
Postat av: stina

Ja de säger det:) Och det är ju så skönt att plaska omkring i vattnet :) Har du testat?Pusss

2010-01-15 @ 14:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0