happy me







Ohh happy day , ohh happy day.... OHHHH HAaaaaappy daaaay :)

Jag vaknade visst på helt rätt sida idag, härligt. Men så är det ju helg oxå. Det gör ju en super glad, speciellt om man är ledig.

Om en stund kommer min lilla gumma och hämtar upp mej så ska vi åka ner till staden och ta en fika.
Kanske ska ta mej en bakelse idag?! Jag är på frossa humör. Har vart hela veckan, kan väl då fortsätta med det veckan ut :)


 

 

 



Ikväll ska vi bowla. det kommer bli himla kul. Jag kommer bli rännans drottning, som vanligt :)
Men det får jag bjuda på. Jag är ingen dålig förlorare, inte när det gäller bowling iaf.
När jag var liten och spelade typ kort eller spel med mina syskon och jag förlorade, då blev jag sur.
Men det blev jag bara för att dom retade mej:)
Så det beror sej på vad det är för spel och vilka man spelar med.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0