Feeeber friiii



Igår så velade jag fram och tillbaka om jag skulle gå på den där lyftteknikskursen.
Och eftersom jag kände mej dålig i magen , men jag hade inte spytt och jag hade ingen feber då.
Så jag ringde till min chef och frågade henne vad hon tyckte.
Hon tyckte att jag inte skulle gå eftersom vi har vinterkräkssjukan på vårat hus och det var personal på dom andra två husen som oxå skulle dit.
Dumt att chansa då och smitta ner dom som senare smittar ner deras boende. Nee usch.
Och det var tur att jag inte gick för jag fick feber på eftermiddagen. Lade mej i soffan och satt på en film.
Då började frossan och jag fick hög feber.
Jag låg hela dan och kvällen. Men i morse när jag vaknade kände jag mej piggare och nu mår jag bättre.
Har lite huvudvärk men är feberfri:) Så i morgon kan jag jobba igen:) Vad skönt.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0