Falskt alarm


Ja igår, trodde vi minsann att jag hade fått med mej vinterkräksjukan hem.
Men jag tror nu att vi fortfarande var bakfulla :)
Om man dricker vin fram till klockan fem på morronen och om man går i säng två timmar efter så är det då inte konstigt att bakfyllan håller i sej i två dar:)
I lördags det var då allt hände och en viss person blev så himla full. Haha.
Jag och Linnéa var och käkade på kina resturangen. Fy satan så gott det var.
Friterade räkor med sötsur sås är det bäste.
Resten av kvällen skulle vara lugn, var det tänkt. Men först kom Danne förbi på en fika med den söta lilla hunden.
Sen kom Mallan och Såå fia och Emmy.
Ja vad hände sen då? Vi hamnade på Hp, sen hamnade vi visst hemma hos Mallan i innerstan.
Och där dansade vi och lattjade in på morgonkvisten. Hu hu. Haha. Men kul hade vi.





Igår jobbade jag xtra på en annan avd. Nu går vinterkräksjukan på jobbet så vi har förstärkning.
Efter jobbe åkte vi ut till Kurres syster och tittade på min "nya" bil :)
En liten Nissan micra född 87.  Jag behöver en liten bil som jag kan köra till och från jobbet med.
Helt perfekt för mej :)
Så jag hoppas vi kan åka ut och hämta den snart. 





Efter det, åkte vi in till stan och såg snabba cash på bion.
Jag tyckte den filmen var okej. Men utan Joel Kinnaman hade den vart ur kass.
Han är så grymt snygg och så bra.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0