trötter fii faaan


Nu är julen utkastad. Alla saker ligger i lådor, men granen står kvar. Vet i tusan hur vi ska få ut den.
Får nog såga ner den i småbitar med en brödkniv sen lägga den i en säck och slänga nånstans.
Annars kanske man kan kasta den ner från ballkongen?
Jag kommer sakna julen litegrann. Det här julemyset med alla stakar och stjärnor.
Men nu är det faktiskt på tiden att allt ska ut. In med nytt istället.

Idag har jag vart i innerstan och hälsat på hemma hos min lilla mamma.
Jag har rotat i hennes garderob. På Lördag ska vi på Villes dop och jag vill ju ha nått nytt egentligen men jag hittar ingenting, Det finns ju typ bara rea kläder, dont like it. Så bort med all REA nu! 
Jag hittade tills slut en tunika hos mamma som jag tror jag ska ha.
Det är toppen bra att ha en mamma som är liten. Vi har absolut inte samma stil men ibland kan hon köpa sånt som jag gillar oxå.



Nu blir det lite chill i soffan. Är tröttare än tröttast idag. Det blir man det när man inte får sin skönhetsömn.






Vet ni vem det är som sjunger Let´s dance låten? Robyn?



är sugen på ett sånt här smycke. Kanske jag kan få i present ??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0