Året är 2010.


Oooooj vad dålig jag är på uppdatering. Det händer ofta att jag glömmer bort att skriva några rader.
En blogg ska ju vara intressant och uppdaterad varje dag men jag är kass på det.
Jag måste gå in och följa alla andras bloggar men min egen bryr jag mej inte så mycket om.

Skärpning Stina!!!


Jag har ju lixom inte ens skrivit nått om jul och nyår.
Men det är ett nytt år nu så det gångna året är förbi och nu gäller det att se framåt och inte tänka på det som hänt.
Jag har några nyårslöften som jag verkligen måste hålla. Jag måste fan ta tag i saker och ting.

Första nyårslöftet : Dra ner på snusningen. Haha alla andra har att dom ska sluta snusa/röka men jag börjar med att dra ner på det för jag vill inte riktgit ännu sluta med det helt. Vilken argbigga jag skulle bli då :)

Andra nyårslöftet: Börja ta hand lite om mej själv och om min kropp.

Tredje nyårslöftet : Ställa mej framför spegeln varje dag och le med hela ansiktet. Fastän jag har en dålig dag eller är trött eller är skit sur egentligen. SMILE Anyway

Fjärde nyårslöftet : Vara GLAD och bli mer possitiv.

Femte nyårslöftet : Börja fundera på vad jag vill göra med mitt liv..

Sjätte nyårslöftet : SLUTA slösa, Börja SPARA..


.... Sen tror jag inte jag hade några fler. Men dom här nyårslöftena ska jag minsann fixa.



Idag har jag iaf fått hem min kamera som jag beställde.
Jag vill knäppa kort och se hur dom blir. Men det får jag vänta med tills batteriet är laddat.
Tålamod Stina, tålamod!!
Tänk om man hade en system kamera. Vad roligt det hade vart men en sån klant som jag skulle bara ta sönder den efter en månad. Jag får nöja mej med en lite billigare kamera. Det duger egentligen för mej.










Jag bara älskar den här låten : Alicia Keys - try sleeping with a broken heart









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0