tack semlan


Idag har jag ätit min första semla för det här året och den smakade fint den.
Men vad proppmätt man blir av dom små fettisbullarna. Det sätter sej inte bara i magen utan på magen me ;)






Jag hade visst tvättid igår som jag helt hade glömt bort så jag klämde in en from klockan ett till tre.
Men hade inte så där jätte mycket tvätt så det kommer nog gå skapligt fort.


Igår när jag var på staden med mamsen fick jag inte med mej nånting hem förutom två "under" linnen.
Konstigt att jag inte hittade nånting i nån affär.
Men antingen berodde det på att jag gick och letade som man inte ska göra eller så finns det helt enkelt ingenting som jag vill ha.
En födelsedagspresent som jag ska få av mamma lyckades jag hitta. Så nu är det klart.
Jag får nog ta en runda till på Fredag för jag vill ha något nytt och fint till helgen.


Nu ska jag fortsätta med att lägga in lite räkningar. Det är verkligen inte kul, men man måste ju.
Sen avsluta tvättandet och sist gå ut i solskenet.





Förresten, har jag sagt att jag inte ska börja med vattengympa?
Nääee, det blev inte så för vattengympan är bara måndagar klockan 17.00 och då skulle jag missa flera gånger.
Så det gick inte riktgit ihop sej. Dom kunde ha lite fler tider och flera dagar tycker jag.
men istället ska jag få ett simkort hem på posten, så jag vaktar min brevlåda för jag vill ha det där kortet nu så jag kan börja gå och simma.
nu har jag sagt det.

Och en sak till som jag har glömt att skriva, hon som sjunger let´s dance låten är Linda sundblad.
Så nu vet jag det och nu vet jag efter jag har lyssnat på låten några gånger att den inte är så bra.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0