upp och hoppa



I morse väckte Linnéa mej, TIDIGT för att jag skulle köra henne till Posten här i stan och för att hon är så snäll som lånar ut sin bil.
Har tvättat jag, från klockan sju i morse. Äntligen färdig nu.
Men jag mår inte riktgit bra förstår ni. Jag mår illa och har svid i magen. Tror ni verkligen det kan vara inbillning?
Kan man verkligen inbilla sej svid i magen?
Hade ett stort D förut. Kan det vara kaffit eller kräksjukan?
Ja , vilket nojj asså. Men det är väl inte ett dugg konstigt när nästan alla ens arbetskamrater har haft det/har det.
Men jag hoppas jag slipper det asså. Jag ska på lyftteknik sen klockan ett. Då ska jag vara pigg.




Nu ska jag fortsätta gos med Gizmo. Han är den bästa vetekudden och den bästa myshunden.
Inte alltid men idag vill han ha mattes närhet. Mys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0