dop och födelsedag


Swiiisch sa det och så var den här helgen slut.

Kort sammanfattning om helgen som vart:

I fredags bowlade vi med Rebecca och Ems. Jag och Rebecca kom på delad andra plats.
Blev då inte rännans drottning för en gång skull :)
Linnéa och Ems kom på delad första plats. Ren tur ;)
Efter bowlingen åkte vi till gråbos pizzeria och drog i oss en pizza sen gick vi hem till Ems.
Ohh vet ni vad vi träffade på när vi skulle hem?? Danne kom och hämtade oss, då hade han med sej en svart lurvig liten björn valp:) Jätte sööööt.
Danne och valpen följde med oss hem så Gizmo fick träffa han och så gick vi en promenad med dom.
Det enda dom gjorde var att JUCKA med varandra. Haha. Fyy.
Dom hann inte göra sina behov för dom skulle bara jucka.
Så jag tror valpen var ännu tröttare än vad Gizmo var :)


I lördags var vi på Villes dop. Han var så snäll hela tiden i kyrkan. Så söt så när hans pappa sjöng och spelade gitarr för han. Man såg på han att han var van vid pappas sångröst. 
Efter dopet åkte vi hem till Boge. Där det blev mys , god mat, vin och pussel.
Som vanligt när man är där ute. MYS!!


Igår fyllde min lillebror Robin 19 år. GRATTIS GRATTIS GRATTIS.
Mamma bjöd på mat och prinsess tårta. Mums.


Nu ska jag ta mej ut ifrån min lägenhet. Blev väckt i morse. Det lät som nån sågade i elementet.
Men jag tror att dom byter ut toastolen i lägenheten under oss.
Nu borrrar dom för fullt där nere. Vilken liv dom för!!
Känns som att jag kommer göra en ny Gevalia reklam:)



Bilder kommer snart. Måste lägga in dom först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0