congratulations my friend

Har även idag gått en lååång promenad. Det var riktigt skönt kan jag tala om.
Älskar att bli så där riktigt kall och röd om kinderna :)
Vi gick förbi mommsan och fick lite kaffi och lite bidrag till mat. hehe.
Så sen ska vi gå till Kina resturangen och käka. Gud så mumsigt det ska bli.


Igår hade Marie sitt lilla 25 års kalas. Det var trevligt med trevliga och roliga människor.
Men jag hade grymt ont i magen så jag var väl inte på mitt bästa humör.
Kändes lite dumt att gå på kalas när man hade legat hemma hela dan. Men de som känner mej vet ju om mina problem och att jag inte är sjuk en hel dag. Jag var ju inte ute på krogen precis. Men det kändes lite dumt ändå.
Fast jag ville iaf gratta min lilla vän som idag firar sin födelsedag ute på havs. GRATTIS Mongo :)


Nu ska jag kliva i badet för min sambo börjar bli hungrig.
Jalla jalla skriker hon här med en kvast i ena handen. Det är bråttom ;)



Kommentarer
Postat av: Marie

Tackar så hjärtligt!!! Kollar inte såååå ofta men ibland iaf. Så kom inte här och kom Puss på di

2010-01-24 @ 22:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0