Vi drar till fjällen.


I morgon klockan åtta åker vi ifrån öjn till Branäs för att åka lite skidor.
Vi får se hur det går. Om man kommer hem hel eller med nån bruten kroppsdel.
Och vem vet, jag kanske har skidtalangen kvar i mej sen jag var liten.
Eller så går det rakt in skogen, eller kanske rakt in i nån. Haha. Det ska bli kul.

Vi åkte och hämtade lilla gubben hos Ingela förut och fy vad jobbigt det var.
Jag var så nära till gråt men fick skärpa till mej lite. Min lille snutte :(
Det kommer bli tufft att vara utan han en hel vecka.
Men han har sin kattkompis Yamas som han alltid kan terra :) Så han är ju inte ensam så.
Det är bara matte som är så hönsig :)



jag har grajjer att fixa nu. Vi hörs allesammans.
Hoppas jag återvänder med obrutna ben och jag hoppas att ni har en trevlig helg och en fortsatt bra vecka.

Puss och kram







Kommentarer
Postat av: Louisen fisen

HA SÅ KUL; OCH ÅK FØR MIG ME :) KRAM HÆLSA NEA

2010-02-28 @ 17:41:11
URL: http://busingye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0