i feel good


Äntligen är det Måndag och den förbannade Söndagen är förbi.
Fy fan , igår mådde jag inte nå vidare. Illamående och huvudvärk. Så mår man när man dricker för mycket.
Jag som hade tänkt sitta hemma i Lördags och se på Melodifestivalen, käka godis och chips och ta ETT glas vin. Men det blev inte så. Emmy och Erika kom hit och vi började dricka Tequila och då sprack ju mina planer om en myskväll all by myself.
Vi drog fram Twister spelet och spelade några omgånger. Sen blev det Munken och en massa dricka som jag inte skulle ha druckit.
Men det är lätt att vara efterklok.
Igår vaknade jag och Linnéa halv tolv. Skönt att sova ut, åt lite frulle och gick ut på en promenad, vilket var behövligt för då piggnade jag till.
Vid halv två körde jag till jobbet och jobbade hela kvällen. Det gick bra, jag gjorde ett bra jobb fast min skallebank :)
Men att man aldrig lär sej ?? Visst är det konstigt?




Ser fram emot en lugn vecka, då jag jobbar en dag denna vecka :) Idag ska jag på kurs och på Onsdag ska jag på möte, jobb på Torsdag. Annars är jag ledig :)


Har ringt till Kvinnokliniken idag och ska få en kallelse dit.
Det kommer dröja innan jag får komma dit och få hjälp med mina menssmärtor. Så jag måste stå ut med en mensdag till, kanske två :/ Men sen hoppas jag verkligen på att jag får hjälp.
Jag vill inte ha några fjuttiga piller , eller nån depp p-spruta eller nån morfintablett som gör mej däckad.
Jag vill ha RIKTIG hjälp!! Vi får se hur det går.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0