jag fick ett spel :)

God förmidda kära vänner.

Igår hann jag inte blogga nånting så nu får ni lite info om gårdagens soppkväll.
Min mamma är så grym på att laga mat och hittar ofta på något nytt och gott. Igår bjöd hon på en gyllene soppa, i den var det bla potatis, morötter.. kokosmjölk och lime i. Jätte gott och starkt. Det gillar vi.
Jag ska få receptet på den soppan och kommer säkert göra den hemma för den var utsökt:)
Till soppan hade mamma bakat ett jätte saftigt bröd med valnötter och frukt i.
Min mamma hon kan laga mat hon och gott blir det :)

Jag träffade Lilla mungi igår som gav mej en försenad födelsedags present: Ett TWISTER spel :)
Precis det som jag ville ha. Marie kan läsa mina tankar :)



Nu har vi ju helg och jag ska spendera en stor del av helgen på jobbet.
Men det hinns med en hel del annat oxå.
Nu blir det duschen, sen ska jag och Giz ta oss ut i det härliga vädret :)



Trevlig helg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0