tralaalaa



Idag tycker jag om snön. Solen har vart framme och sagt hej. Och jag själv är ledig idag.
Än så länge har jag inte gjort ett skit. Har bara tagit det så lugnt. Love it.

Ska iväg och träffa Mungi snart och ska nog få en liten present av henne, spännande.
Ikväll ska jag hem till mami på soppkväll. För länge länge sen hade maggan och jonna soppkväll hemma hos dom.
Och det blev en riktigt lyckad kväll (fast jag blev för full så jag skäms än idag inför mor, fast hon bara skrattar åt mej, men det är pinsamt ändå när man blir så full och munnen går i ett)
Så ikväll ska mamma bjuda på någon smarrig soppa och till det blir det nog ett glas vin. Men bara ett glas, jag lovart. 
Det är väl tänkt att vi ska fortsätta med soppkvällarna.
Trevlig att träffa maggan och jonna, det gör man inte så ofta längre.
Det blir som en syjunta, typ soppjunta :)


Jag har ett stort problem. Någon måste hjälpa mej.
Den här månaden har vart jobbig och det är bara början av den.
Jag har haft för mycket räkningar så jag måste verkligen hålla i mina pengar nu.
Men om man så gärna vill ha. Inte för havandets skull utan för att man tycker om den saken. Vad gör man då?
Se på den här fiiina härliga turkosa adidas tröjan









Visst är den fin?
Men jag kan tycka den är lite för dyr för mej.
För jag är ju en sån person som tröttnar väldigt fort på mina kläder och använder dom inte så många gånger. Då kanske jag tröttnar på denna här oxå??
Men jag vill ju HAAA:)
Vad tycker ni? Ska jag köpa eller inte köpa?














s

Kommentarer
Postat av: Xoxo

Köp den hjärtat :D den va jätte fin :D

2010-02-05 @ 21:06:33
Postat av: stina

tack gumman. :) Ja visst är den? Miss you sooo mutch <3<3<3

2010-02-06 @ 20:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0