snorgärs, ohh yes that´s me



Min hund är nog hjärnskadad. Han fick ett ben av mej förut som han legat och tuggat på. Nu la han det på en kudden och leker med den, gnyr och gnäller ??? Han är nog lite skadad tror jag men väldigt undehållande:)
Du och Jag Gizmo. for evva ;)

Ikväll är det jag och Gizmo som sitter hemma å myser. Jag dricker ett glas vin och glor på lets dance.
Jag mår inte så bra idag. Dels pga förkylning. Det är ju så jobbigt att va förkyld :(
När det inte rinner då är det så täppt att man inte kan andas genom näsan.
Men jag ska dricka en kopp med ingefärs te och snååårta upp hela min nässpray flaska och se till så jag blir frisk tills imorgon.

Vi hörs nog sen. Annars hörs vi en annan dag.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0