igår och idag


Igår orkade jag inte blogga nått.
På förmiddagen var jag på jobbet och på eftermiddagen var jag på en jätte intressant och bra föreläsning om demens och bemötande.
En som heter Ola Polmé höll den här föreläsningen och var jätte bra och rolig.
Man fick inte ont i rumpan av att sitta för länge och det blev aldrig långtråkigt för han var så duktig och skojjade till det. Jag är glad att det var jag som fick gå på den.



Jag kan bli så förbannad på en sak.
Ibland kan man få gå flera kilometer med en hundbajs påse i handen för att det är så dåligt med papperskorgar här på ön.
Det är faktiskt inte så konstigt att hundägare låter bli att plocka upp deras hundars bajs för att de inte har nånstans att slänga det.
Men hur mysigt är det att trampa i en bajshög och få det under skorna. Det är väldigt äckligt!!
Så SÄTT UPP FLER PAPPERSKORGAR så vi kan slänga våra POO POO påsar i.



Idag är det frajdej. Woohoo:) Jag är ledig hela helgen så sen åker jag ut till Boge och stannar tills på Söndag. Myspys.
Men innan dess en fika med Mathilda :)














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0