the ugly truth


Hallå där.
Jag halkar efter lite med mitt bloggande känner jag.
Igår skrev jag ingenting och vad hände igår då? Jo på dagen åkte jag med Linnéas mormor och handlade.
På kvällen tog Linnéa och jag en promenad till Marie och Tobbe. bra gjort av oss :)
Vi åkte och hyrde film och köpte grönsaker med dippa.

De här filmerna blev det:
Wallander filmen är som alla dom andra wallander filmerna. Inge speciellt.
Men The ugly truth var bra och rolig.







I morse när jag drog upp persiennerna i sovrummet stod det två "grabbar" på taket mitt emot.
(Atterdags affären är ju min granne) Så dom har vart där uppe i några dagar och skottat snö.
Man får verkligen tänka sej för så man inte går omkring helt näck där inne när persiennerna är uppe :)


Snart ska jag åka bort till Marre och Tuubba med nybakade scones.
Sen ska Marre få fixa till min kalluffs.
Klockan ett ska jag på kurs igen, efter kursen tror jag att vi ha möte. Vi får se.





Kommentarer
Postat av: Lis

va de några snygga grabbar då?? Eller va den någon från atterdags x)

2010-02-16 @ 00:22:06
URL: http://busingye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0