29/1 - 30 /1



Lite uppdatering från min födelsedag och helgen.

I fredags kom min och Linnéas familj hem hit och jag bjöd på mina utsökta pajer och min fina prinsesstårta.
De var nöjda och jag med.
Jag fick många fina presenter som jag blev så glad för.

En tunika från Linnéa
En sjal
En fin fruktskål
En mysig voleur dress
12 stora fina vinglas
Ett par skor
Ett underställ (perfekt för skidresan)
Ett par strumpor
Ett presentkort
En pajform och en grytlapp i silikon
Många fina tulipaner
Prydnads"bollar" av Gizmo :)
och Lotter







I lördags så var vi påväg hem till Linnéas pappa för han skulle hjälpa till med att ladda Linnéas bil batteri.
Vi kom till macken där vi tankade bilen, då startade inte bilen.
Så då fick hon hjälp av en kille på macken att få igång den. Den kom igång och vi körde, men vi kom inte längre än till Medvalds kiosken där bilen bara dog. Skapligt pinsamt var det.
Men vilken tur att det finns hjälpsamma och snälla personer i vår värld som hjälpt oss att putta upp bilen in mot kanten så folk kunde köra förbi.
Jävla Bilar!!


Sen åkte vi hem till Tessan som fyllde år. Hon bjöd på smörgåstårta. Och äntligen fick man träffa Liam som man inte sett på jätte länge. Och vad han hade växt. Shit. Han är jätte stor nu:)
På kvällen blev det lite fest. Vilken tur att vinet gjorde mej tipptopp för jag var inte ett dugg sugen på att dricka men efter ett glas kände jag mej på bra humör.

Det var min födelsedags helg det.
Nästa år när jag fyller 25 år så ska jag nog fira min födelsedag på en strand i ett varmt land.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0