Snökaos


Posten har fått order om att inte åka ut och lämna post idag. Lyftteknikskursen är inställd pga att våra kursledare är insnöade. Trafikolyckerna ökar. Snön räcker ändå upp under armhålorna.
Heeerrre, varför ska det komma mer snö?

Uscha då, men då får jag gå till jobbet klockan 12 och börja jobba dårå. Bara en timme kvar tills jag börjar :/
Nu har jag gjort dom där chicken bitarna till min matlåda. De belv gööör goa. Testa det :)


Jag har tänkt mycket på vad jag fick höra ihelgen av en tjej.
Hon sa så här: " Om jag hade flera miljoner, så skulle jag göra allt för att se ut som du".
Jag vet inte om det var för att hon hade druckit för många av mina starka groggar eller om det var sanning.
Men eftersom jag själv var lite på lyset så sa jag " åhh vad gullig du är " Och inte mer än så.
Men då har jag tänkt på en sak. Den här tjejen hon är nog den gladaste och snällaste tjej som alltid är på toppenhumör. ( ialla fall när jag träffar henne )
Hon har förlorat sin pappa och för nått år sen (eller nått sånt) Förlorade hon sin mamma.
Och ändå är den här tjejen så himla glad jämt. Hur kan man vara det?
Det är väl viktigare att ha ett fint inre än ett fint yttre?
Jag vill oxå vara så glad, sprallig, snäll och rolig.


det var det. Nu ska jag försöka ta mej ut i snöyran.
Skulle ju vart himla mysigt att bli insnöad men i mitt fall är det inte så.





Kommentarer
Postat av: Frida

Men stina du är ju Glad , sprallig,snäll och rolig och mycket mycket mer <3

2010-02-03 @ 15:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0