fettisdagen



Idag har det vart en väldigt bra dag på jobbet. Har äntligen fått jobba ihop med Plingela.
Vi jobbar aldrig ihop annars så det var väldigt roligt. Inge stress och allt flöt på. Vilken toppen tjej asså :)
En semla så här på fettisdagen har jag fått i mej. Den lade sig som bomull i kistan.
Men nu när jag satte mej ner så blev jag sååå trött. Lusten gick ur mej , jag vill helst ta mej en tupplur.
men då blir en ännu tröttare så det struntar jag i och tror jag förbereder kvällsmaten.

Ät en massa semlor idag. Det får man på semledagen.
Såna här "matdagar" borde finnas fler av istället för alla hjärtans dag, morsdag och farsdag. ect.
Varför inte pizzadagen , godisdagen , kinamatsdagen?



Jag kanske ska trycka i mej en till semla sen.
Sen efter den semlan så ska jag gå av mej den plus lite till :)


Trevlig semledag :)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0