OS Mössan


Jag förstår att OS mössan har blivit så populär för den är skit snygg.
Jag vill så gärna ha en , Så min kära svärmor virkar för fullt så vi ska hinna få varsin tills på Söndag då vi åker till Branäs.
Jag hoppas att den blir fin och att det är nått "häng" i den, för det är ju det som är snyggt.

Olympiska spelen
Igår kväll när jag satt i soffan så fanns det verkligen ingenting att se på, så då knäppte vi över på OS kanalen.
Då visade dom Ski cross.
Jag har aldrig sett det förut, men det såg riktigt kul ut. Jag skulle ALDRIG våga testa det.
Men det och Hockeyn är ju det roligaste att glutta på nu i OS tiderna.






















Idag har vi vart hos veterinären. Gizmo har fått en spruta. Han blev jätte sur :) Men det gick över fort.
Jag frågade hur mycket dom skulle ta för kastrering. 2700 kronor!! Det är ju inte klokt.
Men jag får väl bara punga ut dom där stålarna.
Det är säkert värt det så jag ska inte klaga men är man en kommunalare så har man ingen fet plånbok.




Nu avnjuter jag ett glas vin i mina nya fina vinglas. Det smakar ju så himla bra i lite större glas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0