Känner du dej depp och trött??


Gör som jag. Ge dej ut i det härliga soliga vintervädret och gå en lång promenad.
Men ta på er mer kläder än vad jag hade. Alltså dubbelt av allt för det är kaaallt.
När det är sånt här härligt väder så får snön gärna stanna.
Men jag tycker plogbilarna har gjort ett dåligt jobb!! Fy på er, skärp till er nu och börja ploga lite bättre!!!



Jag känner mej inte bara trött och depp nu. Utan hängig oxå.
Jag hade ju mina äckliga onda blåsor som nu lämnat efter sej ett sår på läppen. Ajaj.
Men sen hände inget mer, hade ju räknat med en förkylning , en influensa.
Så jag tror jag har ett elakt litet virus min kropp som ligger där och jäklas med mej och aldrig bryter ut.
Så jag käkar C-vitamin för fulla muggar nu. Om det hjälper, vet jag ju inte. Men jag gör ett försök.

 


Nu blir det mycket struntprat, blir så när man inte har något att blogga om.
Så jag åker förbi affären, köper käk tills ikväll, snuss och tugga. Sen vidare till Jobbet.



Hej hej








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0