Jag vill ha vår


Nu får det sluta att snöa, är jätte trött på all snö just nu. Annars tycker jag om snön men nu har det snöat för länge och det är alldeles för mycket snö. Nu får det räcka.
Jag längtar till våren, då man får klä av sej lite. Slippa alla mössor och varma klumpiga jackor.
Jag längtar till ljuset.
Fast vi får nog vänta ett bra tag innan det blir vår, tyvärr.
Gizmo vill inte heller gå ut i snön just nu, ialla fall inte på morgonen så nu i morse så kissade han nästan på väggen i trappuppgången. Han vill inte gå ut och jag förstår han.


Just nu har jag bara lust att skriva ett riktigt hat inlägg och bara skriva en massa tråkigt och jobbiga saker.
Men det är inge roligt för läsarna (om det finns några ?)
Men jag kan bara säga en sak. Är så JÄVLA trött på "folk".

Fast jag hoppas att mina kära och glada arbetskamrater gör mej på gott humör sen. Eller jag vet att dom gör det.
Jag ska till jobbet klockan 12. Ska klä om och vara kvar på jobbet en halvtimme. Sen ska vi ta oss bort till Säve och där ha lyftteknikskursen till klockan 16. Tillbaka till jobbet och först ha möte sen jobba till Klockan 21. Vilket hattande va?

Så nu måste jag gör en matlåda tills i eftermiddag. Jag måste ju ha mat.
Och igår var vi iväg med Mommsan och köpte blommor, vi fick en orkidé och två gröna växter. Fin fint.
Så då åt vi inte dom där chicken bits. för det blev någon äcklig pizza istället från kyldisken.
Urk, vad snuskig den var, med bea och nått kött på. Ja ja. Köp inte den, för den smakade ingenting och var inte alls god.
Ialla fall. Nu ska jag tillaga ris, chicken bits och lite wokgrönisar







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0