Den längsta körv jag sett

Nu blir det lite "snabb" bloggning.
Just nu befinner vi oss ute i Boge skogen bland alla troll och råttor:) Igårkväll när Linnéa gick ut i flygeln så såg hon en jätte stor råtta. Hon trodde att det var katten Figge Måns först men det var en riktigt stor råtta.
Jag och Lena sprang ut och skulle kolla. Men då var råttan borta och jag var lite besiken över att inte jag fick se den, fast jag verkligen HATAR såna äckliga djur.

Idag har vi vart i "byn" och gått på den ny öppnade affären :) (typ som ÖB)
Jag köpte två svart/vita kökshanddukar som var helt okej och billiga.
Och sånt byter man ju ut ganska ofta så jag tycker inte att det gör något att man handlar sånt på en lågpris affär.
Handlade STORA muffins formar med små hjärtan på. Vad handla jag mer? en vattensprutare. Bra att ha.
Ja , det var det jag handlade.
Och sen så åkte vi till Gatuköket slangtornet och käkade en jätte lång korv med bröö.
Det var den längsta korven jag sett :) Jag visste inte att det fanns så långa korvar alltså men det fanns det tydligen.




Nu har jag precis gjort vit choklad pannacotta som vi ska smaska i oss ikväll.
Och ikväll blir det äntligen melodifestivalen med mys.

Hoppas ni alla har en trevlig helg.
Puss och kram ifrån mej

Kommentarer
Postat av: Lis

trevlig att vara på den trevligaste delan av öjn juh:P Kram på dig

2010-02-16 @ 00:18:10
URL: http://busingye.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaa det är så mysigt att va där ute i skogen :) Hur har du det i Norge? Ska du komma hem snart till din kära öj?? Kraaam på diii

2010-02-16 @ 22:03:04
URL: http://stinanasstromp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0